Om man da har bestemt seg for å lage handlenett som skal representere sitt selskap eller merkevare så er det flere ting å tenke på, og en av de viktigste sånn sett er størrelse og variasjonen. Man kan ikke ha bare en størrelse, eller man kan jo, men det begrenser bruksmulighetene som nettet har, noe som i sin tur begrenser hvem som kjøper de og bruker de. Man bør jo være bevisst på sin kundebase og hvor effektivt det du ønsker å få frem skal være. For å få så stor suksess som mulig bør man altså lage handlenett i mange ulike størrelser som kan brukes til alle formål.

Det er klart at et nett som skal brukes til handling av mat på butikken er for stor for noen som kun trenger det for oppbevaring av noen småsaker. Det er ikke av praktisk bruk for de, og da kan man jo lage små polyesterposer som passer til det formålet. Selv om man kanskje ikke liker det så mye så bør man tilpasse seg så mye som man kan. Det er tross alt den beste måten å spre merkevaret på. Du kan i tillegg lage store poser, som er nesten som små sekker, som man kan snevre inn og lukke, slik at man kan legge i mat.

Dermed kan folk ta det med seg på jobben, hvor de kanskje får spørsmål om den, og på den måten spres varemerket ditt enda mer. Som du ser så finnes det veldig mange måter å nå ut til folk, og noe av det viktigste er å være kreativ uten å gå for langt, noe som kan gi deg (dere?) et dårlig rykte. Det er det siste man vil ha. Du bør velge den varianten som passer best for akkurat det dere har, gjør dere det, så er det et godt skritt fremover.